Прошивка Nintendo Switch – Вступ
Підготовка до запуску кастомної прошивки через Caffeine
Кожен з пунктів цієї інструкції є обов’язковим до виконання, якщо ви хочете отримати максимум від прошивки своєї консолі. Кожен із цих пунктів самодостатній. Якщо ви з якоїсь причини раніше не виконали будь-який з них, ви можете повернутися до цього пізніше.
Після виконання кожної інструкції зі списку н ижче, повертайтеся на цю сторінку і переходьте до наступного пункту. Якщо ви вже виконували якісь з дій, повторно їх робити не потрібно.
Ось короткий план того, чим ми займемося:
- Встановлення та запуск Kefir
- Встановлення та налаштування Caffeine та запуск hekate за його допомогою – налаштовуємо точку входу та запускаємо кастомну прошивку
- Створення резервної копії прошивки
- Вимкнення AutoRCM – НЕ ПРОПУСТИТЕ ВИКОНАННЯ ЦЬОГО ПУНКТУ! Хоча і все використовуване програмне забезпечення і вміє визначати чи патчена використовується приставка чи ні і відключати AutoRCM для патчених, все ж таки необхідно перевірити і переконається, що AutoRCM вимкнений, інакше ви гарантовано отримаєте брик!
- Блокування оновлень у SysNAND – встановивши блокування на цьому етапі, ми убезпечимо себе навіть від теоретичної можливості випадково оновити нашу 4.1.0 на прошивку вище. На цей момент у вас повинен бути бекап вашої прошивки на випадок, якщо щось піде не так!
- Створення EmuNAND – ви можете створити два EmuNAND, один для піратки, інший для ліцензії та перемикатися між ними, але тільки на Atmosphere! Таким чином у вас в системі буде три прошивки – 4.1.0, яку не можна оновлювати і яка використовується як точка входу, EmuNAND на останній прошивці для піратки з встановленим incognito та прив’язаним акаунтом та EmuNAND для ліцензії без будь-яких модифікацій.
- Відновлення доступу до серверів Nintendo на EmuNAND для ліцензії – оскільки Incognito_RCM вміє працювати тільки з одним EmuNAND, виконайте відновлення доступу відразу після створення першого EmuNAND і використовуйте його для запуску ліцензії. Другий EmuNAND буде для піратки і не матиме доступу до серверів Nintendo. Якщо ви не збираєтеся створювати EmuNAND спеціально для ліцензії та онлайн, просто пропустіть цей підпункт.
- Оновлення EmuNAND до актуальної версії системного ПЗ – тепер запускаємо кастом. Він автоматично запуститься зі створеного раніше EmuNAND. Нам потрібно буде оновити його на актуальну версію системного ПЗ, при цьому залишивши SysNAND у його первозданному вигляді, без слідів запуску кастомної прошивки
- Прив’язка облікового запису – останній штрих. Прив’язки облікового запису для роботи вимагають деякі ігри
- Запуск ігор – фінальна частина, заради якої все й робилося
- Використання вже прошитої приставки
Наш Телеграм канал