Главная страница » Помилка MEIZU M5s (пошта поверх всіх вікон)
Оцініть

Помилка MEIZU M5s (пошта поверх всіх вікон)

Відправка логів MEIZU M5s на пошту

Ось зіткнувся з незвичайною проблемою на телефоні Maizu M5s. Система постійно намагалася надіслати звіт про якусь помилку за адресою

Кому: crashlog@cootek.cn

Тема листа: Touchpal Keyboard V5.7.9.0.2016012

Далі ідуть самі логи… І файл логів на 15 кб. crash_log

Ось скріншот помилки:

Помилка MEIZU M5s (пошта поверх всіх вікон)

 

Як з’ясувалося, ця Помилка MEIZU M5s (пошта поверх всіх вікон) пов’язана з глюком вбудованою у Flymeos клавіатурою.

Відразу хочу звернути увагу на телефон Мейзу не працюють на звичному нам Андроїді, у них своя операційна система під назвою Flymeos. Але встановити магазин Android Market звичайними засобами можна.

після встановлення магазину запускаємо файл встановлення клавіатури

 

Щоб подивитися на всі відкриті вікна на Мейзу, потрібно провести пальцем знизу вгорі внизу екрану.

 

Також на Мейзу немає стандартного відкату на заводські налаштування телефону клавішами Мінус звук+вимк. Ви швидше за все потрапите на Fastboot режим, на якому телефон зависне. Щоб вийти з цього режиму, я тримав комбінацію Мінус звук+викл десь секунд 20-30… Але зрештою допомогло.

Ось посилання на оновлення:

http://www.flymeos.com/firmware.html

Якщо на вашому смартфоні MEIZU M5s з’явилась помилка, яка полягає в тому, що пошта відображається поверх всіх вікон, то спробуйте наступне:

  1. Перезавантажте телефон. Це може вирішити проблему.
  2. Спробуйте встановити оновлення ПЗ. Для цього перейдіть до налаштувань телефону, виберіть пункт “Про телефон”, потім “Оновлення системи” і дотримуйтеся інструкцій на екрані.
  3. Спробуйте очистити кеш додатку пошти. Для цього перейдіть до налаштувань телефону, виберіть “Додатки”, знайдіть додаток пошти, відкрийте його і виберіть “Очистити кеш”.
  4. Якщо жоден з цих способів не допоміг, то спробуйте скинути налаштування телефону до заводських за замовчуванням. Для цього перейдіть до налаштувань телефону, виберіть “Додатково”, потім “Резервне копіювання та скидання”, і виберіть “Скинути налаштування”.

Якщо ні один із цих способів не допоміг вирішити проблему, рекомендується звернутися до сервісного центру MEIZU або до кваліфікованого фахівця.

P.S. Взагалі апарат не зручний, глючний, з поганою камерою, мережа працює чорт зрозумієш як і я дуже раджу таке не купувати.

Новини

Наш Телеграм канал

Останні відео

Рейтингові товари

Це дуже вигідно!